Kommentera här (1)
Ständigt sugen...

..... på att tugga på något! Ja det kvittar vad det är, bara jag får något i mig och ett plus om det går att tugga på.

Eftersom jag inte är hungrig så känner jag att jag inte behöver äta något. Jag behöver inte äta dem där tacochipsen som blev över från fredagsmiddagen, inte heller salta pinnarna som skriker på mig från lådan där dem goda riskakorna ligger. Glassen är säkert inte ens god längre så länge den legat i frysen.

Nä två glas vatten och borsta tänderna så är nästan suget borta.


Kommentarer
sussi

Hej Jane, du jag har en lite konstig fråga haha..
Men blir du/ har blivit röd på huden när du duschar? Så det nästan ser ut som utslag eller vad man ska säga? Jag får det, och Mamma hade för sig att du också hade någonting liknande :)

Svar: Nämen.. det är inget jag minns.. gör det ont då?
Jane

2012-11-26 @ 22:44:00
URL: http://sussiis.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0