Kommentera här (1)
Kvällstankar.

Hej och godkväll eller det kanske redan är morgon hos dig.

 

Visste ni att det tar runt en timme för mig att publicera ett helt vanligt inlägg? Jo det är så. Tror att det handlar om att jag har sådan prestationsångest och vill göra så bra ifrån mig som möjligt.

 

Kanske sätter jag käppar för mig själv och gör det svårt att blogga.  Jag älskar att skriva men är livrädd för att göra bort mig. Jag gillar som alla andra att få reaktioner och kommentarer från andra.

 

Nu testar jag med att sitta och skriva i microsoft word för att bara låta fingrarna forma meningar. Det går ju bra än så länge :-).

 

Eftersom det tar sådan tid för mig att blogga så kan jag ibland känna att jag inte hinner eller orkar. När sambon jobbar så tycker jag det är jättemysigt att sitta och skriva, fotografera och läsa andras bloggar. Men när han är hemma så vill jag ju umgås med honom.

 

Att blogga i mobilen tycker jag visst är ett alternativ men jag känner inte att inläggen blir lika bra och genomtänkta. Helt plötsligt ringer det och när jag lagt på och ska fortsätta med inlägget så har jag tappat tråden.

 

Vad ville jag då säga med detta inlägg?! Nja jag vet inte men jag har fått testa att först skriva i ett word-dokument för att sen bara publicera. Det gick ju jättebra och var ganska kul. Jag ska lätt göra det igen.

 

Hejdå, sussa godis/ha en fantastisk dag.


Kommentarer
Jenna

SV: Ja, tyckte också titeln var väldigt intressant. Boken handlar om en kille som förlorar sin mamma. Så får man följa hur han hanterar hennes död och så, och han blir dessutom kär i en tjej men vet inte riktigt om han får bli kär eftersom hans mamma just dött. Den låter kanske bättre än den faktiskt är, den är lite speciellt skriven. Men jag tycker den är ganska värd ändå! :)

2012-10-17 @ 20:08:58
URL: http://expectations.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0