Kommentera här (3)
Sugen på ny frisyr.

 
 

Nu äntligen har det börjat regna lite. Igår när jag räfsade bort löv från vår nya gräsmatta så tyckte jag att det såg lite torrt ut. Så ingen mindre än jag är glad för vattendropparna som det bjud på.

 

Som rubriken lyder så ska jag till frisören idag och jag är sugen på att klippa lite mer på topparna idag. Klippa av det till axlarna så jag kanske kan få lite volym i det igen.. Just nu känns det så tråkigt. Det har kommit till en längd då jag ändå bara sätter upp det för det är i vägen. Jag vill ha det som Malin Crepin har det när hon har huvudrollen som Annika Bengtzon. Sen att jag vill vakna till den frisyren och bara slippa göra något vid det hör inte hit!

 

Efter frisörbesöket så ska vi storhandla. Sen blir det väl matlagning och ikväll ska det tränas. Men nu ska jag krypa upp i soffan och lyssna på när regnet smattrar mot fönstret och läsa i boken.

Hej så länge...


Kommentarer
Nillas Trädgård

hej och tack för kommentaren på min blogg :-)
Kul med ett frisörbesök, det piggar upp. Själv tröttnade jag på min frissa och skulle hitta mig en ny... det är två år sedan... Lyckligtvis så har jag bara rakt hår så sambon får tjänstgöra med saxen i bland...
Svar: Men vad kul att du har blivit med trädgård. Vi flyttade till vårt hus för ca 13 år sedan och på 6000km2 fanns då 7 perenner och några buskar... Jag har haft världens chans att få bygga upp allt från grunden. Det har gått sakta och jag har hur mycket som helst kvar, mängder med ideer och tyvärr en fruktansvärd ångest för att det varit en regning sommar nu när jag börjar se hur jag vill ha det.
Ska bli jättekul att följa ditt arbete.
Jag knuffar in dig i min bloglovin-lista :-)
Ha en fin dag!

2012-10-22 @ 12:41:30
URL: http://www.nillasgarden.se



Andrea

Superfin bild! Hoppas håret blev bra efter frissan :)

2012-10-24 @ 18:01:08
URL: http://andreastandoft.blogg.se



Lina

Jättefin bild!

2012-10-25 @ 17:41:59
URL: http://linakarlstrom.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0