Kommentera här (1)
Sovrummet formas..

 
.....Jo... sakta men säkert kryddar jag med lite detaljer. Jag hade en bild i huvudet på hur jag ville ha det men det har blivit väldigt suddig och jag minns inte riktigt vad som var tänkt.. Alltså så inreder jag efter hand. Det får bli som det blir och ta den tid det tar. Det står fyra lådor men inredningsdetaljer som väntar på att få komma upp och placeras ut i sovrummet (i hela huset) . Men om jag stressar så blir jag aldrig nöjd...
 
Tror att jag kommer köra på lite fotografier även i detta sovrum för att få det lite personligare..
 
Men jag har fått problem på vägen... Jag har helt kört fast och nu kommer ni tycka att jag är löjlig.. men det är färgskalan i de detaljer som redan nu finns i rummet som jag har hängt upp mig på.. Ingen aning om hur jag ska få rätt på det menjag får komma på något. Något måste bort och bytas ut eller ändra färg :-)
 
Samtidigt så funderar jag på varför allting måste se ut på ett visst sätt och gå i färg alltid!?? Ohhh vad mitt huvud bråkar med mig.. Jag får gå upp och ösa ut alla inredningsaker på golvet och se vad jag har...
 

Kommentarer
Ina

Såå fint det blev! Sängborden passar kanonbra till både sängen, tapeten och rummet. Sovrummet är så stort och luftigt mot ert tidigare sovrum, behövs tid för att vänja sig vid det tror jag. Lite levande ljus och kuddar i mysiga färger så blir det nog mer som du vill. Kanske en kista i guld där ni kan förvara böcker :-)

2012-09-27 @ 06:59:18




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0