Kommentera här (1)
Agerar du spion så fort John Blund försvinner?

 
Vad är inte bättre än en tidig morgon med en kopp te, tända ljus, boken i högsta hugg och regndroppar som smattrar lite försiktigt på fönsterbläcket. Det är egentligen inget ovanligt här hemma att jag sitter och myser hela morgonen och jag trivs med att kunna fördjupa mig i böckernas världar och låta morgontimmarna vakna till liv. 
 
Tycker att det ä runderbart och bra att det regnar så växterna får lite liv i sig. Regnet kommer dock inte hålla oss inne hela dagen för vi har arbete som väntar där ute. På med regnstället och se glad ut :-). 
 
Hur ser dina morgnar ut? Stressigt, morgonnyheterna, ett pass på gymmet eller du sover djupt och vet inte vad du heter så här dax?

Kommentarer
Beatrice

Vid halv åtta börjar jag vakna till liv, men dröjer oftast en halvtimme till innan jag pallrar mig upp ur sängen och hade inte haft något emot att ligga kvar^^

Svar: Ja innan vaknade jag också halv åtta varje morgon. Jobbar oftast kvällar så jag behöver aldrig ställa klockan.. Nu är jag inne i en period då jag alltid går upp klockan sju! Att ligga kvar i sängen är inget alternativ för mig för då får jag så ont i ryggen.
Jane

2013-04-11 @ 21:15:49
URL: http://ebstli.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0