Kommentera här (0)
Check!

Kan inte säga annat än att det skär i magen när vi röjer och gräver upp allt. Men det är ju inte bara för att utan vi ska ju sätta nytt och forma trädgården. Det blir bättre att göra så här för den var ju inte särskilt omskött och har inte fått någon kärlek på många år. 
 
Denna bilden är från i sommras och JA det ser mycket mysigare ut. Men det är nog mest för att allt var grönt. Jag gillar så som det var innan, vildvuxet och mysigt. Men det var alldeles för ovårdat och allt växte hej villt där det inte skulle växa. Plus att trädgården har varit uppdelad i flera sektioner, när vi är klara så har vi öppnat upp hela till en trädgård. Ja, jag intalar mig att det kommer bli bra i alla fall så det blir det nog. Min bild i huvudet säger att jag kommer trivas som fisken i vattnet, eller jag kanske ska formulera mig så här: Jag kommer älska vår trädgård och trivas med allt grönt som kommer titta fram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0