Kommentera här (2)
Det börjar ta form

Detaljer från trädgården i hemmet.
Strax efter att vi flyttat in och började ansa på all växtlighet i vår trägård så tittade mer och mer skräp (läs inredning) fram. Jag hittade ett litet bord som höll på att följa med till tippen men som jag lyckades rädda. Nu står det i sovrummet där det gör sig så bra. Plankorna på bilderna nedan är från det gamla skyddet till där soptunnan stod. Innan det revs ner var jag snabb att lägga en bit till sidan. Nästan direkt när vi flyttade in så såg jag en fin tavla som dessa plankor kunde skapa....Och titta så bra det blev. 
 
 
Nu behöver jag inte skriva detta på tavlan hela tiden... Nu kan det bara bli bra dagar :-).
 
Tänkte först göra mer med den men när jag hängde upp den för att få en helhetsbild på hur det såg ut så kände jag att jag var nöjd där. När jag tröttnar så kan jag fortsätta bygga på den.
 
 

Kommentarer
carriewoman

snyggt jane! perfekt.

2013-04-15 @ 18:39:17
URL: http://roadsinmylife.blogg.se



Ida ♥

Snyggt !:D

2013-04-15 @ 22:05:31
URL: http://photobylove.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0