Kommentera här (1)
Skogen här på landet.

I några av mina stråk som jag promenerar här ute på landet bjuds det på lite annerlunda granskog. Det är helt underbart och jag älskar dess utseende. Tänk om alla kunde få komma ut i denna miljö, det höjer livskvalitén en hel del. Jag är så himla glad för att vi flyttade och hamnade här och ingen annan stans. Det är så nära till allt men ändå så är det så långt ifrån. Lugnet, tystheten och naturen påverkar mig och jag älskar det. Jag är ju uppväxt på landet och trivs bäst här. 
 
Föredrar du en promenad i stan eller hittar jag dig ute på skogsstigen?

Kommentarer
carriewoman

promenader ute på landet är det bästa, speciellt när man har sällskap utav dig :)

Svar: Du får ta dig ut här en dag så ska du får njuta lite av naturen du med :-)
Jane

2013-04-05 @ 10:45:48
URL: http://roadsinmylife.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0