Kommentera här (1)
Utbränd värmepanna.

 
 
Kan man vara glad över tidpunkten som pannan har valt att lägga av? När pannan sviker så passar jag på att mysa ordentligt. Massor av ljus och gott te. Tackar för att pannan har haft möte med vädergudarna innan den gick in i väggen. Jag är frusen, men raggisarna har inte kommit fram än, så det är lugnt. Får göra knäböjningar bredvid den kalla sängen innan jag kryper ner ;-). En varm dusch skulle sitta fint, men det finns inget varmvatten heller så jag får duscha på jobb imorgon. Andra dagen utan värme och det kommer fler.... 
 
Det är en påminnelse på vårt antagande att varmvatten och värme ska finnas. 
 

Kommentarer
Ida ♥

Mysigt!


Sv: hihi ja det var super gott :D

Svar: Ja man får mysa till det så gott det går när sambon jobbar natt :-)
Jane

2013-04-17 @ 21:37:00
URL: http://photobylove.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0