Kommentera här (2)
4 pass kvar!

Dear diary
It's hard to put into words......

Mitt sista 07:00-21:00 långa arbetspass är påbörjat. Min sista vecka som receptionist. Helt sjukt, 7 år, jo jag tackar. Jag har lärt mig en hel del dessa åren, många fördomar är med glädje knäckta och många är tyvärr nysådda frön.


Det känns dubbelt, jag känner mig lycklig över mitt val i att börja skolan, det ska bli jätteroligt. Mitt offentliga jag ska få bli privat, vilken lättnad. Samtidigt så känner jag en ångestboll som tickar inuti mig och jag vet inte när den ska bryta ut. Alla dessa underbara människor jag fått träffa och lära känna. Många som berört mig utan att dem vet om det själv. Underbara och inspirerande människor.

Tillbaka till verkligheten... 12 timmar kvar av detta arbetspass!

Over and out!

 


Kommentarer
carriewoman

rehab kommer sakna dig! <3.

2013-08-06 @ 13:46:07
URL: http://roadsinmylife.blogg.se



Emelie

Jag kommer att sakna dig massor!!! Du betyder mycket för mig ska du veta! Men att plugga är kul och utmanande så du gör helt rätt!
Kram

2013-08-06 @ 15:42:38




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0