Kommentera här (0)
Skolan får starta min vecka.

Godmorgon på er. 

En ny måndag är kommen, pigg och nyfiken på vad denna dag kan tänkas bjuda på sitter jag redo att bege mig till skolan. Skolmaten har jag redan kollat upp och det är inte den som är drivkraften idag om jag skriver så, Kinesisk korvgryta...!!

 

 

Något annat som känns lite uppiggande är att jag går i lite mer "vårdade" kläder om dagarna nu när jag går i skolan. Visst har det varit mysigt att gå i mjukiskläder på jobb i sju år men man känner sig inte så fin. Visst är det inte lika bekvämt men man vänjer sig. Idag har jag frivilligt valt att gå i skjorta, det ni!! Jag har ju massvis med roliga kläder i garderoben. Min outfit som jag ska bära på Ica ska vi inte snacka om, så snygg och bekvämt som tusan.

 

 

Nä nu kan jag inte hålla mig längre, sticker till jobb lite tidigare idag och tar en kopp kaffe…ehh jobb?? Jag menade skolan såklart. JAG GÅR I SKOLAN!! Wiieee så himla kul.

 

På återseende!!

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0