Kommentera här (1)
Dårhuset


 
 
Ja ungefär såhär ser det ut här hemma HELA TIDEN...!! Jag tyckte att vår lilla gosse testade mitt tålamod men gisses vad stubinen blev kort när det finns två valpar i huset. Och vad jobbigt det är när man kallar på en hund, då kommer ju alla. Hmmm. För att inte snacka om hur många bajsar det kommer ute i trädgården från ingenstans. Vi är bortskämda med att vår tjej typ aldrig bajsar i trädgården men nu har jag fullt med minor och bajspåsarna har aldrig använts så flitig.
 
 Nu ska jag och Rosa iväg på träning och gossarna ska få vila sig lite. Längtar till kaffet på teorin för jag har lite ont i huvudet nu.. :-).

Kommentarer
Ivans matte

Auw så mysigt, kram till er alla från mig :-)

2013-12-17 @ 11:35:35




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0