Kommentera här (1)
Tassar på rosa moln.

 
Tänk er känslan när det pirrar i magen och man kommer på sig själv med att bara stå och le. Där är jag nu och jag tror mig ha kommit på något som är viktigt för mig.
 
2013 kan vara året som rör om i mitt liv. Mitt turnummer är 13 och jag tror på att det blir ett bra år! Då kommer det nog också bli så och det är bara jag själv som kan sätta käppar i hjulen.
 
Och inte nog med ett bra humör, det har bjudits på strålande väder och solen har visat upp sig!
 

Kommentarer
Beatrice

Helt underbart när man är på sånt humör:) Och så får resten av världen tro att man är dum i huvudet;)

2013-01-20 @ 18:09:20
URL: http://ebstli.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0