Kommentera här (0)
Beställt regn

 

Helt fantastiskt, äntligen lite regn. Allt grönt bara suger åt sig och får ny kraft! Natten har inte varit fylld av sömn precis och troligtvis kommer denna böna behöva taktikvila under dagen. Klockan fem beslöt jag mig för att gå upp, svettig, orolig för allt regn som kom på en gång (kan man bli annat med dessa nyheter om översvämningar), och sjukt kaffesugen.

 

Jo nu sitter man här, har varit ute med hunden och myst i den blöta regndoftande natur, första maskin tvätt räknar ner sina minuterar. Till kaffet har jag kollat på Cesar Millan följt av bananer i pyjamas, Tom & Jerry och nu underhålls jag av en grön överdimensionerad gubbe med laser. Underhållande, NOT! Har suttit och väntat på nyheterna men kom nu på att det är söndag så här kan jag sitta och vänta.

 

Nu ska jag göra det jag är bra på…..ta dagen som den kommer!

 

Vad gör du en söndag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0