Kommentera här (0)
Vicka på rumpan.

 

Har man en hund så är det aldrig tråkigt att komma hem. Efter en lång dag (07:00-21:00) på jobb så har jag äntligen fått komma hem till älsketoffsen. Med ett tugg ben i munnen anas ett gnyende samtidigt som rumpan skakar och det bildas cirklar av rörelserna. Lyckan över att matte kommit hem sprudlar medan matte själv försöker att ignorera för att hälsa när det stirrats ner. Egentligen vill jag bara gasa på hennes lycka och springa runt och skrika och göra henne mer extas än vad hon redan är, bara få busa upp henne ordentligt. Men så gör vi inte. Här hälsar vi när vi lugnat ner oss. Ibland kanske det händer, att vi ”stirrar” lite när vi kommer hem, det är så svårt att låta bli!

 

Trött som jag är så tänkte denna köttbit krypa till kojs och bara surfa, kontrollera min farm på Hay Day (Jag vet, jag kan inte släppa det), kanske läsa lite för att sen bli nattat av sambon som för tillfället spenderar sina nätter på jobb! Upp tidigt imorgon igen för att dra in mer pengar till kassan.

Natti natti, sussa godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0