Kommentera här (2)
Underbar dag

Skitmorgon.... Vaknade och insåg ganska snabbt att mina planer för dagen får planeras om. Har fått feta munsår i halva huvudet och tänker inte visa mig för allt för många. Saken är den att det gör även ont så jag blir påmind hela tiden. Så gymmet får klara sig utan mig idag. Jag som var så taggad, eller var jag verkligen det?! JO! Eh, kanske övertalar mig själv att ingen tittar och sticker ner iallafall.

Sitter och myser i soffan med en kopp te och den fyrbenta. Får väl hoppa i lite kläder och gå ut och mysa i det underbara vinterväder, eller är det vårväder det heter?!

Önskar er en underbar fredag allihopa :).


Kommentarer
Marie

Munsår i huvudet? Låter inte så kul. Krya på dig!

Svar: Haha nä det låter groteskt och det är kanske inte så farligt.. Men man uppfattar det nog värre själv! Tack!
Jane

2013-03-22 @ 08:37:21
URL: http://detfladdrartill.blogg.se



Beatrice Rudberg

Nu blir det min tur att fråga om hjälp. Orkar inte med att ändra storlek på bilderna hela tiden, så hur har du gjort för att få dem att gå hela vägen ut på sidorna?
Hoppas du får ordning på munsåren! Kram

Svar: Klart jag ska hjälpa dig.. Jag gör ett inlägg.. Lättast att få med allt :-)
Jane

2013-03-22 @ 09:17:23
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0