Kommentera här (1)
Återhämtning

Denna helgen har varit fantastisk. Helgen har bjudit på massvis med mys och kvalitetstid.Jag har tillåtit mig att påbörja en ny bok. Har fastnat totalt i Lars Keplers kriminalroman Paganinikontraktet, rysligt bra, detaljerad och lättläst bok. För att återgå till helgen så spenderade vi lördagen hos bästa vännen och fick göra det jag älskar, renovera. Efter inköp av färg, tapet och allt vad det innebär med renovering så började vi kvällen med mat. Mätta och belåtna fortsatte vi kvällen med öl och vin, målning och tapetsering och en del skratt. Det blev riktigt bra och jag blev en aning sotis för det fina resultatet. 
 
Ny vecka och det är den fjortonde oktober idag och jag har suttit ute i trädgården med en kopp kaffe och läst. Helt otroligt vilket mysigt väder det bjuds på, måste passa på när vädret tillåter. Det var rätt så skönt att få komma ut i den friska luften efter en hel dag vid skolbänken. 
 
Dagen börjar dra sig mot kväll och nu ska jag och den fyrbenta göra det som vi är bra på, mysa i soffan :-)

Kommentarer
Beatrice Rudberg

Härligt det låter! och kan verkligen hålla med om att det är skönt att komma ut efter att man suttit i skolan hela dagen:)

2013-10-14 @ 19:33:39
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0