Kommentera här (0)
Effektiv dag...

 
Eftersom vi fick ledigt i skolan idag så tog jag ett extrapass på Ica fram till halv två. Pengar till kassan! Väl hemma och fått mat i magen blev jag trött som tusan, men jag lyckades hålla mig vaken och fick pluggat en hel del juridik. Har ju inte hunnit med så mycket med det här pluggandet eftersom jag har jobbat mycket så det känns väldigt bra att ha läst igenom detta.
 
Sen kom ju den här känslan när man är så nöjd över att man gjort något bra..  som i mitt fall är att jag fick pluggat, men kan annars vara vilket annat måste som helst. Det är ju så skönt när man är klar. Glad som en lärka flög jag ut i arbetskläder och ställde mig med trimmern och trimmade. För att inte arbeta ut mig idag så sparade jag en hel del trädgårdsarbete till imorgon. Gräsklippning, lite mer trimmning och lite annats trädgårdspill. 
 
Som pricken över i:et sitter jag nu inburrad i soffan på ovanvåningen och ska titta på film, Den som söker. Anledningen till min placering är för att det visas fotboll på tv:n där nere och det tänker jag undvika.... vill ju avsluta denna dagen perfekt, inte med fotboll, haha! 
 
En trevlig och ledig helg välkomnas :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0