Kommentera här (0)
Insta-kär

 
Det är ju superkul med Instagram.... Hur kan jag ha avstått från det?! 
 
Dagens pluggande har gjort att mitt huvud kokat över och jag är helt slut. Fasen vad svårt det kan vara att få in saker i skallen.....men jag fortsätter med ett leende på läpparna och intalar mig att med leendet är hälften vunnet. Allt blir lättare med positiv inställning. Detta är ju kul.
 
Sitter du inne med bra studietips, dela med dig............ I need it!! 
 
Vi i klassen har bestämt att vi ska åka hem till varandra, kolla in varandras crib, fika och kanske till och med få till det där som vi alla har gemensamt, plugg. Igår var det premiär hemma hos Sara och därifrån tog jag med mig VÄLDIGT mycket inspiration, både inredningsmässigt och känslomässigt. Har äran att skryta om att jag har dem bästa klasskamraterna man kan önska sig, den ena är värre än den andra och jag framstår ju nästan som normal i gänget ;-D.
 
 
LYCKLIG av tillvaron  !!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0