Kommentera här (0)
Starta företag-dagen

Källa
 
Idag har vi i klassen varit på en föreläsning som fyllt hela vår dag. Det blir nästan lite för bra att sitta en hel dag och lyssna men vi överlevde. En mycket informations- och inspirationsrik föreläsning och den ger en väldigt bra vägledning. Funderar man på att starta eget företag tycker jag absolut att denna föreläsningen är ett smart drag. Nu är det en besöksrapport som står på listan som jag måste jobba på.
 
Något som fångade min uppmärksamhet extra mycket var när Jonas Helgesson kom in och berättade om sitt företag. HÄR kan du läsa lite mer om vem han är men jag kan garantera att han är den bästa föreläsare jag lyssnat på. Alla skulle fått en dos av Jonas, det hade vi mått bra av!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0