Kommentera här (1)
Effektiv dag

 

Idag blev jag väckt klockan 06:00 och serverades nybakta bullar. Hjärtat mitt hade köpt med sig bullar hem efter ett nattpass.. Tanken var att jag skulle på studiebesök på Lantmännen i Malmö men det blev inställt på grund av sjukdom. 

 

Efter frukosten gick alla utom jag och lade sig. Jag kröp upp i fåtöljen med en kopp kaffe och läste lite. Först i min kriminalroman och övergick sen till Företagsekonomi. Efter det beslutade jag mig för att plugga Ledarskap & Organisation som är SÅ tråkigt.

 

 

Vi har gjort instuderingsfrågor efter hand som vi har arbetat oss igenom kapitlen men eftersom vi blivit informerade om att ett prov är på ingång så beslutade jag mig för att göra alla frågor en gång till och skriva dem på datorn. Tanken är att jag ska skriva ut dem så jag kan plugga in dem sen. Jag hann med nästan alla, tror jag har två eller tre kapitel kvar med frågor.  Nu i efterhand så känner jag att jag har fattat mycket mer än när jag besvarade frågorna första gången och det är ju bra.

 

Som avslutning på denna tunga dag så begav jag mig på ett Functional Power pass och jag höll på att kräkas. Fy bubblan vad jobbigt det var och kvittot kommer väl imorgon som ett brev på posten.

 

 

Nu checkar denna trötta skolflicka ut…… åh just det, jag har sökt två jobb idag också....Hej mig!! 

 
 
 

Kommentarer
Nils

Himmel vad du är duktig. Dig behåller vi.

2014-04-09 @ 05:10:27




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0