Kommentera här (1)
solhatten på.

 
Förena nöje med nytta har vi strävat efter idag och det har vi gjort bra. Idag har jag suttit med det här berömda projektarbetet som är ett måste och jag har kommit en bra bit på vägen. 
 
Mer bortskämd än vad jag har blivit idag går nog inte att bli. Blev placerad på en stol, kaffe och tilltugg dukades fram, hatten kom på och bakgrundsmusik sattes igång och som pricken över den perfekta stämningen så smörjde min omtänksamme svärmor in mig så jag inte skulle bränna mig i solen. 
 
Jag säger bara: henne behåller vi. 
 
 

Kommentarer
Beatrice Rudberg

Vad underbart! Och vad varmt ni måste haft det om man kan vara så tunnklädd:) Här på Gotland traskar jag ännu runt med tjockjackan på dagarna!

2014-04-16 @ 23:17:41
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0