Kommentera här (1)
my style

 
Lite njuter jag... 
 
Kick off på Ystad saltsjöbad. Ohh jag bara älskar inredningen.. kommer ta med mig så många ideer här ifrån, inspirationen är på topp.
 
Innan dagen börjar idag så ska jag sätta mig och jobba lite. Det är aningen stressande när man öppnar datorn och har flertalet bråttskande mail i inkorgen. 
 
Igår försökte jag jobba samtidigt som vi hade möte och det var väl inte det bästa, man är ju inte mer än människa och kan bara fokusera på en sak åt gången.
Nu ska jag mysjobba lite för att sen möta upp resten av företaget. 
 
 
 

Kommentarer
Oslofru

Å vilket vackert hotellrum! :)

2014-12-11 @ 09:48:24
URL: http://www.oslofru.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0