Kommentera här (2)
+1 kg i veckan.

 
Ja denna gossen växer så det bara knakar. Rolig och envis är han då han tvunget ska ligga i sängarna men han blir så varm så han drar sig ut på golvet efter ett tag. Han börjar kvällen i ena änden av rummet och vaknar upp i den andra.... 
 
Jag bara älskar hur roligt beteende mina hundar har. Så olika individer med ändå lika på många sätt. Försöker komma ihåg att filma vissa sekvenser i deras vardag med jag glömmer alltid. 
 
Har du en hund som har roliga och knasiga beteenden? 
 
 

Kommentarer
s a r a h m o b e r g

Åh, vad underbart. Vill också ha hund :P Det är så mysigt ^^,

Svar: Att ha hund är något av det bästa beslut jag tagit. All kärlek och energi och för att inte glömma alla promenader :-)
Jane

2014-02-14 @ 08:38:35
URL: http://sarahmoberg.blogg.se



s a r a h m o b e r g

Sv: Precis! Växte upp med hund och vill så gärna ha det igen. Har dock inte riktigt tid med en hund nu :/ Den hade vart ensam hemma så mycket då.

2014-02-14 @ 08:44:06
URL: http://sarahmoberg.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0