Kommentera här (0)
Juridikprov

 

Sitter nu en aning nervös inför juridikprovet som väntar. Satt igår kväll med en klasskamrat och gick igenom de kapitlen som de gäller och det kändes ganska bra. Det som gör mig nervös är lärarens upplägg på proven.... Min ambition är att svara på alla frågor, mina improviserade gissningar på de andra proven har ju bidragit till ett och annat poäng så det ska nog gå idag med. Fisen på bilden ska få ge mig lite energi innan jag beger mig till skrivningen.

 

Efter provet får vi lov att gå hem för dagen.... och för en hel vecka till och med :-). Den vankas lov. För oss Komvuxelever innebär det att ta igen och arbeta ifatt och den tiden ska jag utnyttja. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0