Kommentera här (3)
Mysigt med tidig morgon

 

Ja i detta hus steg vissa upp klockan halv fem, och det var inte jag... haha. Nä, klockan sex däremot, då vaknade denna böna av regn och blåst och när jag legat till halv sju utan lycka med att somna om så gav jag upp.

 

Först som tjugosju-åring har jag upptäckt att kvarg med vaniljsmak är jättegott. Och med tidigare mening behöver jag inte fylla på med vad dagens frukost bestod av. Gott gott gott. 

 

 
 

Projekt ljus fat.

Ovanstående bild är på ljusfatet som jag pratat om. Tyvärr så var jag så ivrig så jag tog ingen bild på hur fatet såg ut innan jag började. Det var ett blå-rutigt fat som jag har sprayat matt vitt. Fatet har legat i skåpet i, ja jag vet inte hur länge, och då tänkte jag att istället för att ge bort eller kasta så kan jag ju anpassa det till min stil.

 

Tog vad jag hade hemma.

Jag har en tendens till att bli snål. Och där av rik, jag läser inte ekonomi för ingen anledning. Tillbaka till saken…. Vem har inte stenar hemma, eller Ikeas värmeljushållare, och en gammal kruka som står och skräpar?!

 

Summan av det som bara står blev ett ljus fat. Här är det bara till att låta fantasin flöda och det finns tusentals olika alternativ på mysfaktor. Det är så enkelt och behöver inte kosta något märkbart. 

 

 


Kommentarer
Marie

Åh så fint det blev, vart köpte du färgen?

Svar: Jag köpte färgen på Biltema :-)
Jane

2014-02-15 @ 09:11:10
URL: http://velfian.blogg.se



Beatrice Rudberg

Superfint! Som allt annat du gör! Har allvarliga planer på att anlita dig som inredare när jag skaffar lägenhet/hus i framtiden;)

Svar: Åh dig behåller vi Beatrice. Jag har faktiskt fått en förfrågan för många år sen från en kille som köpte och renoverade lägenheter. Det hade varit ett av mina drömjobb :-)
Jane

2014-02-15 @ 21:37:21
URL: http://coloursforlife.blogg.se/



Beatrice Rudberg

Vilken tur, jag har inga planer på att lämna er:)

Men vad bra, då fixar du huset sen;)

2014-02-16 @ 13:57:41
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0