Kommentera här (1)
80 kvar

 


Woho, jag har bara 80 enkäter kvar i vår undersökning angående handeln i Svedala. Vädret underlättar inte för oss, det är inte så underbart att stå ute i minusgrader. Vi har tagit på oss att intervjua 300 Svedalabor, alltså 100 var. Kändes som en bra ide när vi kom på den men nu vet jag inte om det var så lätt. Men vi kämpar på....
 
Från ingenstans så tror jag det blir en påse popcorn, ett stort glas vatten och några tårar till djurskyddsinspektörerna! Jag är så blödig och JA jag gråter till det programmet. 
 
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
sussie

Förlåt om jag lät helt sur när du ringre. Jag är inte miss sunshine när jag är nyvaken. Jag hade inte sovit på natten så det var därför jag somnade tidigt

Svar: Haha det gör inget. Jag fick ju lov att vara jobbig och ställa frågorna, tack så mycket igen Sussie;)
Jane

2014-01-24 @ 06:34:18
URL: http://sussiejonsson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0