Kommentera här (0)
Hundkörkort

 
Ja nu har vi tagit körkort och självsäkerheten är väl aningen starkare. Det kommer en uppföljningskurs som äger rum i skogen och den tror jag att jag kommer gå på. Det är där ute bland allt godis som vi har det lite svårare för att lyssna ;-). 
 
Trodde aldrig att jag skulle gå på hundkurs, och det är för att jag är blyg, men kan så här i efterhand säga att det faktiskt var riktigt kul och trevligt. Sen tror jag (lite kaxigt) att vi två skulle haft en annan nivå för att utmana oss riktigt. Kanske agility eller något annat där hon måste jobba med hjärnan. Vi är ju inte valpar länge, sitt, ligg och stanna kvar kan vi ju redan. Tur där var tjugo andra hundar och massa störmoment. Mycket bär jag med mig och kan med glädje ha användning för till vår busiga Chabbe. 
 
Lärorikt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0