Kommentera här (0)
Taget med rädsla och chock!

Ja hjälp... Bestämde mig för att min fredag skulle toppas med en foto-promenad och så blev det, fast utan kamera för den glömde jag! En bit in på rundan stannade vi till för att ta en bild. Då helt plötsligt upplever jag att det händer något i periferin och får syn på något som kommer fort emot oss. Stora klossar, snabba som vinden springer tre vildsvin förbi, gud vad jag började skaka och titta mig runt efter fler och vart vi skulle springa och gömma oss...... men de valde att springa ifrån oss så vi kunde fortsätta vår rutt. 
 
Man hör mycket om dessa svinen men trodde aldrig att de skulle vara så snabba. Och stora var de också....puhhh
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0