Kommentera här (1)
Vem bygger drömmar?

-Hjärtat, Chabbe är uppe och din telefon har ringt flera gånger.

Har ett vagt minne av att denna mening är språkad av mig i natt. Flera gånger har jag vaknat av ljud och det är ”Tomas nätter”, av olika anledningar, så därför har jag väckt honom varje gång mina öron tyckts sig höra massa tassande. Varje tillfälle har jag bara fått ett nej till svar och vi har återgått till sovandet.

 

Varför hör jag saker som inte händer på nätterna? Det är inte första natten. Är det ”rädslan” av att valpen inte ska hinna ut och göra sina behov? Jag ljuger ju om jag skriver att jag inte är trött, frustrerad och ganska irriterad på kissandet på nätterna.
Men ”Tomas nätter” har av någon anledning varit kissfria. Happy us!

 

 

När klockan väl ringde så vaknade jag upp ur en väldigt märklig dröm. Det är alltid så svårt att återberätta drömmar eftersom de inte alltid hänger ihop. Så här var det:

 

Jag och Tomas gick i någon sorts gränd med massa stånd där det såldes allt möjligt. När vi kom till grändens ände så öppnades det upp och helt plötsligt var vi inne i Ullareds lokaler, ett väldigt stökigt Ullared. Bredvid mig upptäcker jag ett par som sitter på huk och pratar och jag tittar mig omkring för att se vad och vem de pratar med. Då kommer deras hund…… som sprang runt och lekte med flertalet andra hundar. Och inte nog med det… hunden, var en vit blixtsnabb vandrande pinne (?).

 

((Vibrerande signal från mobil))


Kommentarer
Beatrice Rudberg

Hahahaha, drömmar är ju helskumma ibland:) Aja, du verkar iaf inte ha lika mordiska drömmar som jag har:)

2014-01-31 @ 11:20:15
URL: http://coloursforlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0