Kommentera här (1)
1 mils ljudbok

 
 
07:00 väckte Chabbe mig i vanlig ordning och efter ett par dagar sug i att springa en mil så begav jag mig ut idag. Idag var en bra löpdag, kom in i ett bra flyt direkt och det kändes riktigt bra. 
 
Första gången då jag inte springer milen i den backiga bokskogen och jag tror nästan jag vågar skriva att jag kommer springa en mil igen. Jättehärligt på en icke backig väg. 
 
Nu vill jag klippa gräsmattan men tror jag ska låta min underbara få sin skönhetssömn några timmar till efter en natts arbete. En mun full kaffe och boken istället, jo så får det bli! 
 
Vet inte hur jag tänkte men ikväll är det Bodypump som gäller. Får se hur min kropp ställer sig inför det!
 
 

Kommentarer
Marie

Låter som du fattade ett skönt beslut, trots att klippa gräs är ganska roligt allt =D

Har du barn?, eller är det någon bekant barn du har på bild nedanför, jättesöt verkligen =D

Svar: Ja det blev trädgårdspill hela dagen ändå :-)
Det är min systerdotters guldklimp. Men snart är det nog allt vår tur att utöka :-P
Jane

2014-07-15 @ 09:25:18
URL: http://myflowergirl.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0