Kommentera här (0)
Blåst sovrummet

 

Efter x antal kvällar innehållandes av spindel/ harkrank/ fjäril- och småkrypsjakt som lett till dålig sömn så fick min händiga sambo borra ett hål i väggen så ac:n kan spotta ut värmen därigenom istället för ett öppet och välkomnande fönster.

 

Min svettiga fredagsförmiddag har bestått av städning i hela huset med extra fokus på sovrummet. Jag har tömt rummet för att sedan damma av varenda hörna och vrå man kan tänkas hitta. För att vara riktigt säker så fick sig sängen en omgång av dammsugaren också.  

 

Hoppas att jag slipper lyfta upp kudden ikväll och bli bemött av en skräckslagen spindel som springer för livet.

 

Ett svalt, spindelfritt och mysigt sovrum igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0