Kommentera här (1)
Ica vs Zoégas

 

Kaffe är en sådan sak som bara finns i skafferiet och likaså kaffefilter. Men arbetssökande som man är (vilket jag absolut inte planerar vara långvarigt) så får man tänka om lite i sina inköp. Sitter nu och smuttar på Colombia och det var inte favoriten kanske men det är inte myggor heller. Sen att jag sitter och äter salta apor samtidigt ger det kanske inte rättvisa, hmm.

 

Som ni ser så kunde jag inte komma hem utan Zoégas, man kanske får gäster ju ;-). Ja Colombia kan nog besegra huvudvärk men tillfredsställd blir jag nog inte.

 

Vad dricker du för kaffe? Vilket kaffe rekommenderar du?

 
 
 

Kommentarer
Ina

Haha, ja du vet hur känslig svärpappa är...

2014-07-08 @ 11:11:53




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0