Kommentera här (2)
Min profil på arbetsförmedlingen.

Hej.
Tänkte skriva här att jag med denna text ska stilla din nyfikenhet men jag
hoppas ju på att få dig mer intresserad och nyfiken på mig!

 

Så vad är jag bra på:

¤ Alltid i tid
¤ Alltid noggrann
¤ Alltid pålitlig
¤ Alltid respektfull

 

Mina intressen då:

¤ Sambon och hundarna självklart
¤ Huset, inredning och trädgård
¤ Läsa böcker i timmar
¤ Långa promenader, löprundor och träning

 

Vad vill jag arbeta med:
Efter min utbildning inom ekonomi så ser jag mig med arbetsuppgifter inom
ekonomi och lite i det administrativa.

 


Mina kunskaper och erfarenheter:
I sju år har jag arbetat i en reception på Rehab Center i Svedala och har
därför vana vid människor och att hantera olika situationer på egen hand.
Jag ansvarade där för bland annat hemsidan, inköp och försäljning av sportkläder
och det var jag som såg till att det var ordning och reda i pärmarna.

Men efter sju år så behövde jag utveckla mig och har därför nyligen fullföljt en
eftergymnasial KY-utbildning på Nils Fredriksson Utbildning i Svedala med inriktning
ekonomi, redovisning samt administration.

20 timmar i månaden arbetar jag som ledsagare till en man i Svedala Kommun men
är som ni förstår i behov av en heltidstjänst och försöker därför fånga just din uppmärksamhet.

Så vad säger du? Jag kan börja arbeta omgående, har körkort och egen bil.
Det glada humöret dras jag med varje dag och väntar på att just du ska ringa.

 


 

Kan jag skriva något i denna stil? Tar tacksamt emot förslag på förändringar som leder till det bättre!

 

 


 

Jo jag har en dialog med ett företag och vi bollar fram och tillbaka angående en tjänst (som vi inte vet vad den innebär än), men jag slutar inte söka andra jobb för det.

 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Erica

Jag tycker att det låter bra! :)

Svar: Tack Erica. Skönt att höra andras synpunkter.
Jane

2014-07-22 @ 16:49:24
URL: http://faithhopelove.blogg.se



Elin Andersson

Låter hur bra som helst!

Något jag tänkte på är att kanske t.o.m skriva vad du är mindre bra på? Nu menar jag inte att du ska "Jag har väldigt stora humörsvängningar" eller något sånt, utan något mer charmigt kanske som inte är ett problem men ändå något som du är mindre bra på. Det kan fånga en arbetsgivare på så sätt att du inte bara säger allt du är bra på och försöker dölja dina mindre bra sidor :)

Svar: Tack Elin. Bra att höra andras synpunkter. Jag följde en mall de har gjort aom exempel på vad som kan skrivas, annars brykar jag nämna vad jag är mindre bra på.
Är det charmigt att vara för noggrann? Haha, det är ett dilemma för mig?! Ska jag ha lika många punkter som i de andra?
Jane

2014-07-22 @ 17:01:58
URL: http://elintursch.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0