Kommentera här (3)
Tack men nä tack.

 

Åhh denna trotshund, jag blir tokig. Här ligger gossen i sin bara några timmar gammal säng. Vad hände med denna och den föregående sängen? Undrar vad det är för något som har tömt ut innehållet från två och en halv säng (småtugg på Rossies crib).

 

Jo det ska jag tala om för er, den skyldige ligger i sängen och ser så söt och oskyldig ut. Och inte nog med det, tålamodet pulserar på denna matte nu igen. Igår natt kissade han ner allt i hallen som någon dum demonstration för att vi inte kom ner till honom och lät honom sitta där ute i trädgården som tjuren Ferdinand och titta ut på fältet.

 

Jag är inte färdig…… i morse (efter flertalet Ferdinand-moments) så släppte jag ut dom i trädgården. Rossie springer ut tätt följt av boxern, hon sätter sig och kissar vilket boxern också gör fast då stående….PÅ HENNE!!!! 

 

.....Andas...andras....in...och ut...


Kommentarer
Nisse

Förlåt mig; jag är inte så gammal ännu.

Söta lilla vovsing. Han är nästan oskyldig...😍

2014-07-24 @ 16:26:31



Sandra

Åhh nej!! Köp en sömn i hårdplast istället....inte lika lätt att käka på :)

Svar: Ja jo det säger alla. Han får nog hålla sig till en pläd.
Jane

2014-07-25 @ 05:30:28
URL: http://mittlivligaliv.bloggplatsen.se



carro

helt underbart, synd att chabbe pinkade på ROSSIE <3.

2014-07-25 @ 08:22:56




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0