Kommentera här (0)
Borta bra.....

Det är helt underbart att vara hemma igen. Sen att det vilar ett stänk av arbetslöshet över mig är ju en sak som jag tänker ta tag i lite halvt idag men till hundra procent på måndag. Lurar mig själv att jag har semester till på söndag.

 

Det blev många vakna timmar igår så när vi kom hem så kände jag mig så in i nordens bakfull ända tills jag fick kaffe hos svärisarna, då piggnade denna till. Jag kunde inte låta bli så jag fick klippt gräsmattan i gårkväll och ni kan tro jag mös ordentligt. Jag fullkomligt älskar vår trädgård.

 

Nu är det så mina vänner att vi har fotat en hel del, fast inte så mycket som jag brukar. Bara 455 bilder är tagna, ganska lite om ni frågar mig. Nu ska vi gå igenom bilderna så håll ut, snart kommer det USA för hela slanten.

 

Stay tuned…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0