Kommentera här (3)
Inspirerad ....

 

....av svärmor att trolla fram den bortglömda delen.

 

 

Efter en svettig promenad i morse så begav jag mig till svärmor för lite bad, slapp och vad jag inte visste då massa prat om blommor och trädgård. Påverkad av allt vårt prat så snabbade jag mig hem och påbörjade projektet i den bortglömda hörnan på vår tomt. 

 

Alltså det är ju helt otroligt vad man kan hålla på i många timmar när något är kul. Tiden bara rusar iväg och man ska bara lite till hela tiden. Hade det varit något tråkigt så hade man ju dragit ut på arbetet och inte hållit på så länge.Känner du igen det? 

 

Nu är det paus, ja tills imorgon iallafall, har ungefär två tredjedelar kvar att gräva ut sen börjar det roliga. 

 

 

 


Kommentarer
Ina

Du är tokig, hur orkar du? Fint kommer det att bli, det är jag helt säker på!

Svar: Tack! Ja det blir nog kanon det här.
Jane

2014-06-11 @ 08:43:57



Sandra

Oj vilken skillnad :)
fint kmr de bli :D

Svar: Ja jag kämpar på...
Jane

2014-06-11 @ 16:10:17
URL: http://ssaaandraa.blogg.se



EMELIECATRINE

Ja, men eller hur! Jag är inte så "puttignuttig" av mig när det gäller rosa sådär, men en kudde och en kruka räcker gott och väl..och fint blir det =)

2014-06-11 @ 23:09:13
URL: http://emeliecatrine.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0