Kommentera här (1)
Den där barkbiten....

 
 

Jag fick ett stort, bestämt och väldigt tydligt NEJ på att denna barkbit INTE fick komma in i huset. Jaja den får börja vänja hans ögon ute i trädgården först.

 

Som ni ser på bilden så är den ganska stor. Jag la den bara på brunnen, tillsatte en större sten, två krukor murgröna som jag hade i ett annat blomsterarrangemang förut samt den där gråa växten som jag inte vet vad det är. "Pinnarna" som ligger runt är rötter från murgrönan som växt på den stora björk som vi tog ner.

 

Tycker själv att det blev riktigt snyggt. Helt plötsligt så gillar jag denna förskräckliga brunnen mitt i trädgården :-). 

 

Känner mig som Per Moberg när jag skapar. Sliter, kastar runt och svär, snabbt och hafsigt går det. Sen om hans mat smakar som mitt resultat är det ingen som vet. 

 


Kommentarer
ina

Jättefin Jane, skymtar även vovvarna i bakgrunden, ser nästan ut som att Chabbe säger Aooo!

2014-03-10 @ 09:58:24




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0