Kommentera här (0)
Mullvadar och vildsvin.

Det ser inte ut annat än att det har varit mullvadar och vildsvin i trädgården. Tur att så inte är fallet. Det kryper i kroppen på mig när det är så här stökigt och just nu ser jag inte slutet. Samtidigt så ligger skolböckerna uppslagna på köksbordet och vill ha all min uppmärksamhet.

 

Idag ska min beställning på thuja hämtas så det är plantering som står på mitt schema.  En lycklig Jane.

 

I allt grävande har Chabbe kommit på och lärt sig av husse och matte att det är ju kul att gräva (bild fyra). NEJ, där kom det. Har hört att boxrar har grävandet i sig och roar sig gärna med det och när de väl börjat går det snabbt. Jag får kramp men försöker att ignorera det och låtsas som att det inte hänt. Det blir bra, han kommer glömma bort den hobbyn så fort vi fått bort all jord i trädgården. Snälla säg att det är precis så det är…. Eller?

 

Mitt i allt så har vi en nisse som springer runt här och bytar några fönster till oss. Det innebär att en av oss måste sitta här inne och svara på frågor som dyker upp efter hand och passa hundarna. Vi tänkte att det var gjort på en dag men det är tredje dagen han är här nu....... Sånt är så drygt.

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0