Kommentera här (2)
Nu är dom nere.

 

Nu har doggsen 56 nya thujor att lära känna. Det känns så underbart att äntligen fått dom på plats eftersom jag tänkt på detta sen vi flyttade in, haha. Nu börjar vi få en ram runt vår tomt och snart är det bara ”innehållet” kvar.

 

Ja jag är inte den så jag har redan börjar nästa projekt. Har grävt så blåsorna pulserar i nävarna. Nu håller jag på att gräva upp all växtlighet som växt längs med trä däcket. Efter att i snart två år försökt få styr på syrenhäcken och få bort all liguster och skit som växte där så tog jag beslutet att allt ska bort och planteras nytt. Åhhh det kommer bli jättefint.

 

Nog om trädgårdsarbete och blåsor.... Nu bjuder min lördag på lite plugg! Hundarna sover som stenar efter att ha gått morgonpromenad och efter det varit ute i trädgården några timmar. Lungt och skönt! 


Kommentarer
Nisse

Ni är helt fantastiska! Vilket jobb ni har gjort. Det ser helt enkelt kanonfint ut. Mycket imponerande. Jag blir trött bara av att se och läsa vad ni hittar på. Glöm inte att vila mellan varven. Hälsningar
Di gamle och numera
Husvagnsägare

2014-03-22 @ 18:58:59



Marie

Vi ska också plantera tujor i vår, men vi fick råd att inte börja förrän om ett par veckor,

2014-03-24 @ 09:35:29
URL: http://www.velfian.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0