Kommentera här (1)
Rosa kottar?

 

Bara för att jag inte tog med mig kameran skulle skogen bjuda på massa ögongodis. Har vi sett rosa blommor på en gran förut? Vad är det? Jag får nog ta med kameran och promenera dit igen, denna skog ligger precis här bredvid så det är inte så långt.

 


 

 Till något helt annat så kunde jag inte låta bli att sitta och studera grannen. Tycker det är komiskt att jag som tjej står ute i trädgården och planterar häck, gräver och håller kroppsarbetet i den nivån att jag är genomsur av svett när jag är färdig.

 

Grannen däremot står för andra dagen i rad med sin hacka och rensar bland odlingarna. Att sitta och dricka kaffe och titta på deras arbetstempo är underhållning på hög nivå, (För att inte snacka om behovet av en sjukgymnast, vilken hållning mannen har och han haltar rejält sen typ ett år tillbaka.). Jag har aldrig sett en människa pausa så ofta som han gör. Haha…

Tror jag får fylla på med en kopp kaffe till. 

 
 

Kommentarer
sandra

Haha jag döör!! Du e för rolig...o dina grannar e nästan ännu roligare...

Svar: Hahah, det är ju han som är kul... Han har bytt tröja nu så jag fick en nakenchock. Det är ju svettigt att hacka ogräs :-) Jag får ingenting gjort idag....
Jane

2014-03-23 @ 11:01:48
URL: http://mittlivligaliv.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0