Kommentera här (0)
Den envise vinner.

 

Godmorgon.

Känslan av att öppna dörren och låta hundarna springa ut och mötas av fågelkvitter och frisk doft, den känslan är kraftfull och jag njuter till fullo av den. 

 

Själv sitter jag här inne och ugglar eftersom jag inte mår på topp, har drabbats av förkylning och halsont och känner mig helt avslagen. Igår låg jag i sängen typ hela dagen, mörkt och tyst och bara glodde på film. Min hjärna bara skriker till mig att ta min kopp Zoégas och bege mig ut i trädgården men jag orkar inte, och ljust är det också.

 

Det är inte bara jag som är halverad utan Chabbe stackaren har åkt på öroninflammation. Nu är det två olika salvor som ska i öronen två gånger om dagen i tio dagar. Ni kan tro att det är en kamp här hemma, han gillar det inte och förstår när det är dags för medicinering. Han har kommit på att om han springer ifrån matte så slipper han kanske undan, men matte är både envis och bestämd och vinner.

 

Åter till tillfrisknandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0