Kommentera här (0)
Functional Power

 
Puhhh.. så tufft och så roligt. Nu är jag helt utmattad och faktiskt lite skakig efter ett pass Functional Power. 
 
Vi fick tillbaka våra prov i skolan idag som vi skrev förra veckan. Haha så fel känsla man kan känna. Jag gick därifrån med bra självkänsla och upplevde att jag klarade typ alla frågor, en och annan var jag väl osäker på men fick för mig att jag var rätt på det. Lite besviket så såg jag poängen jag skrapade ihop till, 23.5 av 30. Jag som gick först av alla och kände mig så himla nöjd..... jaja det är mänskligt att vara snurrig. Jag fick iallfall ihop bokslutet och det var det viktigaste.
 
Nog om detta... nu ska jag söka ett jobb. Gókväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0