Kommentera här (0)
Mörkröda tråden

Tjoho... pluggdvala var det här ja. Idag är det så himla härligt väder och jag mixar trädgårdsmyset med att plugga in instuderingsfrågor. Ledarskap och Organisation är inte kul men det är bara till att tjata, mata och pränta in i huvudet. 

 
 

Min akleja börjar en efter en att blomma och jag kan inte minnas att blommorna var så söta. Fast jag lade nog inte märke till dem förra året eftersom det var en stor oas av oreda i den rabatten förra året.

 

Färg-tråden på denna tomt är lite oklar men jag tror mig ha funnit en hel del mörkrött, lila, gult, grönt och en del vitt. Det mörkröda faller mig alldeles perfekt i smaken och det försöker jag lyfta in allt mer av. Det passar så bra till mina rostiga detaljer.  

 

För att fylla på med mörkrött så har vår trädgård blivit en Japansk lönn rikare. Åhh så fint det kommer bli när den blir stor och tar sin plats. Hoppas den har tålamod och håller ut till thujan växer upp och skuggar lite mer. Men det återstå att se.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0