Kommentera här (0)
Det jag är bra på......

 
... är att mysa ner mig och bara låta en bok omfamna mig med sin värld.
 
Även detta året blev det några böcker lästa. Jag tyckte nog att Stalker- Lars Kepler och Visning pågår- Sofie Sarenbrant var de bästa av dessa fjorton. Har du några boktips till mig så tas det glädjeligen emot :-) 
 
 
1. Glasklart- Karin Whalberg
2. Stalker- Lars Kepler
3. Hur kär får man bli? - Katarina Von Bredow
4. Linas kvällsbok 1&2 - Emma Hamberg
5. Knappt lovligKatarina Von Bredow
6. Räcker det om jag älskar dig? - Katarina Von Bredow
7. Expert på att rodna - Katarina Von Bredow
8. Styckertskan från lilla burma -Håkan Nesser
9. Visning pågår - Sofie Sarenbrant
10. Åttio dagar gul- Vina Jackson
11. Tusen små bitar - James Frey
12. Dålig karma- David Safier
13. GårdenTom Rob Smith
14. Skuggorna- Katarina Wennstam
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0