Kommentera här (2)
♡♡

 
 

Nu är julen över och två arbetsdagar ska få bryta av och påminna om verkligheten, sen är det nyårsafton enligt almanackan. 

 

Idag gick Rossie och jag första gången ensamma på vår fasanrunda. Jag försökte att inte tänka för mycket men det var oundvikligt, Vår älskade ChabbeMen nu blir det nog lättare och lättare. Rossie får hjälpa oss att vara glada och se allt från den ljusa sidan.

 

Det är så typiskt mig men tror ni inte jag har kommit på vad jag ska göra för vårlöksplantering i gräsmattan. Jodå,, synd bara att det är helt fel säsong och att det är svårt att få tag på så många lökar nu. Tur det eftersom det ska köpas en massa till tvätt- och badrummet i källaren. 

 

Glasblocken till duschen är uppe och ska bara fogas. Tvättmaskin och torktumlare är inköpt så nu är det badkar, toalett, vask och bänkskiva kvar. Vi vet vad vi ska göra med våra pengar .....

Nu är det soffmys som står på schemat! 

 

.   


Kommentarer
Josefin

Vilken sötnos!

2015-12-28 @ 19:11:48
URL: http://ajosefinm.blogg.se



Sandra

Önskar nog att få se lite bilder på glasblocksmontringen hörredu 😉 även om Rossie-bilderna är så söta att man får hål i tänderna 😂

2015-12-28 @ 20:14:43
URL: http://www.mittlivligaliv.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0