Kommentera här (0)
Blomstrande tider

 

Min Orkidé bjuder på lite livstecken och det är ju roligt när man lyckas få den att blomma igen. Typiskt nog så knäckte jag av en knopp när jag skulle fota men jag räddade hela stängeln från att knäckas. F*n vad ledsen jag hade blivit då, det har hänt alldeles för många gånger. Jag ska bara titta lite närmare och vips så har jag stängeln i handen.....

 

Tror att jag fått för mig att jag har börjat gilla blommor igen, åhh är det åldern kanske?! Haha… Jo jag har kommit på att jag vill ha fler orkidéer fast i vita då.  Eller kanske andra små söta blommor… Mjo så får det blir minsann. 

 

 

Får se om inte lördagen bjuder på lite blomsterköp :-)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0