Kommentera här (0)
Varm söndag

 
 
Sommaren har kommit och det är härligt. Solen gassar och vindkraftverken står still. Jag med hundarna söker oss in i garaget mellan varven då där är svalt och skönt. För övrigt så är det tvättdag och det ska även handlas hem inför veckan.. skönt att komma in i svalkande affär. Vi bara myser runt och njuter, har vätskekontroller och lite stänk i poolen. 
 
Imorgon är det jobb och det ska bli roligt. Jag trivs bra och nu är det lite extra roligt då jag ska få inreda mitt alldeles egna kontor. Jag måste köpa en liten radio som jag kan ha, har väldigt svårt för den där tystnaden... och blommor, kanske en fin tavla eller ett stort foto på doggsen eller något kuligt. Åh så roligt... Man ska ju trivas där man spenderar många timmar av sitt dygn. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0