Kommentera här (0)
Klumpfot

 
En brännande känsla som söker mig... jo det gör ont... jo vagnen har kört upp på min fot och den verkar inte rulla av. AJ!
 
Asså, kan man ha mer otur eller? Efter att ha fyllt vagnen med kakel, klinkers och allt tillhörande, betalt och är påväg att rulla ut så kör vi över min fot och där stannar vagnen. Jag uppfattar inte direkt vad som händer och ännu mindre fattar Tomas. Då jag står knäpptyst och försöker med plågande blick tala om för honom att det gör ont och att han måste dra tillbaka vagnen så bildar han sig uppfattningen att vi kört på en karm och trycker på lite extra. 
 
Haha, det är ju kul men fy fabian vad ont jag har nu. Ska inte bli spännande att följa utvecklingen på hur min fot kommer hantera detta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0