Kommentera här (0)
Renovering pågår

 
En öl och roller är precis vad denna behöver en fredag som denna. Att man är så stressad i jobbet att ett ständigt tryck över bröstet sitter i är INTE ok. Jag måste hitta ett sätt att lugna ner mig och det är fort. Måste även inse att jag inte är någon superwoman som kan arbeta för fyra, man är stark när man kan säga ifrån. 
 
Inredning tycker jag är kul så det är så rogivande att måla. Huvudet spinner iväg på massa inredningsideer fast vi bestämt oss för att råspara till renoveringen en trappa upp. Minst 100 000:-, stora ideer på gång. Tur jag är bra på att renovera/inreda och spara pengar samtidigt😊. 
 
Åter till att må bra!
Trevlig helg💖
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0